Lyžařsko–snowboardový kurz 2012

8.-15. 1. 2012
Dolní Dvůr – Lánov, školní chata JITKA

DEN 1 - neděle

Z Prahy nás odvezla dvě auta, školní s Ing. Hřídelem a mikrobus z chaty Jitka s panem správcem. Vojta Procházka se stal hned po několika minutách velitelem vlečky s batohy a lyžařskou výbavou. Pan správce rozdával funkce jak na běžícím pásu. Všem bylo jasné, že správce chaty je člověk na správném místě, bavič a člověk, se kterým se hodně zasmějeme.

Cesta uběhla rychle a bez problémů. Z deštivé Prahy jsme se ocitli v krásném zasněženém prostředí. Po příjezdu jsme se v pohodě ubytovali, dostali vynikající oběd a vyrazili na sjezdovku, tři minutky od školní chaty.

Na sjezdovce jsme se rozdělili na super lyžaře a lyžaře závodníky. Odpoledne strávené na sjezdovce bylo příjemné a ideální pro rozježdění na příští dny.

Večer jsme shlédli filmy o carvingu a podívali se, jak se chceme zdokonalovat. Zopakovali jsme pravidla, jak se chovat na sjezdovkách. Pak jsme koukli na fotečky a videa z dnešního dne. Zbytek večera jsme trávili v restauraci a v herničce a zabydlovali se.

DEN 2 – pondělí

Vyrážíme do Herlíkovic. Pan správce byl připraven s mikrobusem, naskládali jsme lyže a vyrazili. V Herlíkovicích nás čekalo nepříjemné překvapení – nešel proud, a tudíž nejely vleky. Změnili jsme tedy cíl naší cesty a odjeli do Jánských Lázní na Černou Horu. Parádní lyžovačka. S hodinovou přestávkou jsme lyžovali až do 16,00 hodin. Na chatě Jitce jsme dostali výbornou polévku a odpočívali. Po večeři jsme koukli na motivační video o výuce základů lyžování a zdokonalení pokročilejších lyžařů. Nechyběly fotky a videa z druhého dne kurzu.

DEN 3 – úterý

Lyžovačka v „Jánkách“ neměla chybu. Na svahu pár lidí, takže jsme jezdili jako draci. Odpoledne se udělalo krásné počasí, díky tomu jsme poprvé na kurzu viděli modré nebe a sluníčko. Večer jsme se sešli na naší chatě a poprvé trávili čas bez lyžařských filmů. Jen tak jsme relaxovali a hráli společně různé hry. Nasmáli jsme se u fotek a videa ze sjezdovky.

DEN 4 – středa

Konečně odpočinkový den. Snídaně v 8,30, relax a pohoda po ránu. V 9,30 jsme odcházeli na procházku, proběhla koulovačka s opozdilci na sraz a stavba sněhuláků. Nakoupili jsme si v obchodu nějaké dobroty, vyzkoušeli školní běžky a šli na oběd. Po odpočinku po obědě mohli dobrovolníci vyrazit na krátkou vycházku na běžkách. Na běžkách jsme se nasmáli, stejně pak u fotek a videa z této akce.

O večerní lyžování nebyl zájem, a tak jsme koukli na skoky na lyžích, na různé triky, a kdo chtěl, mohl pokračovat v odpočinku či se zapojit do společného programu.

DEN 5 – čtvrtek

Opět Herlíkovce. Otázka dne: Pojedou? Dorazili jsme do Herlíkovic lehce po deváté hodině. Vyzvedli jsme objednané skipasy a vyrazili. Nejdříve jsme vyzkoušeli Bubákov, ale nakonec jsme nejvíce najezdili na červené sjezdovce na Žalí. Polední pauza na Sasance nás nenadchla. Vzhledem k počasí jsme lyžování ukončili v 15 hodin. Pršelo, byla mlha, nebyl to ideální den.

Na chatě Jitka nás čekala polívečka, čaj a odpočinek. Večer dorazil pan ředitel. Koukli jsme se na fotky z dnešního dne a před večerkou jsme hráli hry v naší restauraci.

DEN 6 – pátek

Tento den v Herlíkovicích byl vydařenější, než předchozí. Celý den se střídalo chumelení s větrem a klidné, celkem příjemné počasí. Oběd jsme si dali na penzionu Malina. Lyžování bylo zvláště odpoledne příjemné a dokonce vykouklo i sluníčko.

Pan správce dorazil na domluvený čas, polévka a čaj na naší chatě byl již samozřejmostí. Večer jsme plánovali lyžování, ale únava nás zmohla více.

DEN 7 – sobota

Sobotu jsme trávili celý den na sjezdovce v Dolním Dvoře. Dopoledne jsme absolvovali závody, odpoledne jsme si užívali za slunečného počasí rozlučku s letošním lyžákem. Večer bylo vyhodnocení, fotky, videa z kurzu a společná zábava.

DEN 8 – neděle

Odjíždíme, na viděnou, bylo to fajn …

Týden na horách utekl jako voda, dnes už celý pobyt připomíná jen několik fotografií v naší fotogalerii.

Výsledky závodů 7. dne:
Závod: 1. Pokorný Jan,
2. Novák Matouš,
3. Joura Adam